Faceți căutări pe acest blog

luni, 18 decembrie 2017

     Seara de 14 decembrie am deschis-o cu un moment de liniște deplină, de reculegere pentru Majestatea Sa, Regele Mihai I al României(1921-2017).



      Apoi ne-am așezat în jurul bradului și am lăsat POVEȘTILE, BASMELE și POEZIILE IERNII să ne învăluie, ca  o taină în așteptarea miracolelor de Crăciun!


     Pe scaunul povestitorului s-au așezat rând pe rând cititori mici și mari care, ne-au încântat cu talentul dar mai cu seamă cu dorul de lectură (trebuie să vă mărturisesc că deși inițial am propus ca cititorii mari, mai curajoși, să citească povești pentru cei mici, am avut surpriza să constat ce drag de lectură au cei mai mici dintre ei! Serioși, talentați dar și amuzanți și foarte simpatici, aceștia au citit cu drag și ne-au încântat pe toți!
BRAVO LOR și FELICITĂRI TUTUROR!


























Mulțumiri și părinților care au fost alături de noi!

SĂRBĂTORI FERICITE
cu sănătate și bucurii, tuturor!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.