Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 decembrie 2017



BRADUL DE CRĂCIUN 


Am așezat în fața casei bradul de Crăciun
și l-am împodobit frumos
așa cum făceam în copilărie,
dar în loc de globuri strălucitoare și beteală aurie,
l-am împodobit cu speranțe
iar bucuria mea,
am așezat-o în vârful bradului, 
luminoasă și strălucitoare ca o stea.

Aceasta e viața mea!
Cel mai frumos Dar
Și cel mai minunat brad de Crăciun!
N-am uitat niciodată să pun
și pentru cei ce-mi sunt alăturea,
dorințele ca niște globuri lucitoare
și gândul meu cel bun, pentru prieteni!
Și apoi m-am rugat să le fie la toți bine.
Și am așteptat până când
din cer s-a auzit frumos colind.
Și rând pe rând
Dorințele se-aprind
și luminează cu tărie!
Pentru toți, toate și pentru toate, mie!

                                                                           Gabriela-Mariana Dordea
                                                            (din volumul Ca marea, sufletul meu)
                                                                       


*****        

SĂ AVEȚI SĂRBĂTORI FERICITE
cu sănătate,
pace în suflet
și bucurii nenumărate!


                                                   LA MULȚI ANI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.