Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 noiembrie 2020

24 noiembrie: Calendar Cultural

 

  ALEXANDRU MACEDONSKI 

 ( n. 14 martie 1854, București - 24 noiembrie 1920, București)

Poet, prozator, dramaturg și publicist român.

Supranumit poetul rondelurilor, este primul reprezentant al simbolismului în literatura română.



**


                       ALEXANDRU MACEDONSKI


RONDELUL MEU


Când am fost ură am fost mare

Dar, astăzi, cu desăvârșire

Sunt mare, căci mă simt iubire,

Sunt mare, căci mă simt uitare.


Ești mare când n'ai îndurare

Dar te ridici mai sus de fire

Când ți-este inima iubire,

Când ți-este sufletul ertare.


Știu: toate sunt o 'ndurerare

Prin viață trecem în neștire,

Dar mângâierea e'n iubire

De-ar fi restriștea cât de mare,

Și înălțarea e'n ertare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.