Faceți căutări pe acest blog

luni, 27 noiembrie 2017


ZĂPEZILE COPILĂRIEI

Așteptam să coboare iarna din munți,

număram frunzele care mai cădeau...
Apoi  număram fulgii mărunți.
Copiii în hohote râdeau
și se-nvârteau în piruete.

Rămân tablouri desuete

zăpezile de altădată.
Frumoasă și imaculată,
copilăria mea care s-a dus
cum trece soarele-n apus.

A fost odată iarnă grea,

copilăria   mea frumoasă,
zăpada în troiene mari,
un brad frumos împodobit în casă,
la streașini țurțuri grei și rari.

Mi-e dor de toate și de tot,

să fiu copilul din zăpezi mi-ar place,




dar roata vieții nu mai pot
să o întorc acum, orice aș face.

                            Gabriela-Mariana Dordea
              ( Din volumul "ca Marea, sufletul meu!")


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.